Спецыяльная адукацыя

Інтэграванае навучанне і выхаванне  – арганізацыя спецыяльнай адукацыі, пры якой навучанне і выхаванне асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ажыццяўляецца адначасова з асобамі, якія не адносяцца да асоб з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця (Кодэкс Рэспублікі Беларусь Аб адукацыі).

Мэта інтэграванага навучання: садзейнічаць паспяховай сацыялізацыі навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.

Задачы інтэграванага навучання:

  • асваенне зместу адукацыйнай праграмы спецыяльнай адукацыі асобамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця ў адпаведнасці з адукацыйнымі стандартамі спецыяльнай адукацыі;
  • выпраўленне і (або) паслабленне наяўных у навучэнцаў фізічных і (або) псіхічных парушэнняў;
  • забеспячэнне сацыяльна-псіхалагічнай падтрымкі навучэнцам і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі;
  • стварэнне спецыяльных умоў для атрымання спецыяльнай адукацыі навучэнцамі з улікам асаблівасцей іх псіхафізічнага развіцця;
  • фарміраванне і развіццё здольнасці да прафесійнага самавызначэння;
  • фарміраванне пазітыўна арыентаванай асобы;
  • прафілактыка дэвіянтнага паводзін у навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.

Залічэнне ў групу інтэграванага навучання і выхавання праводзіцца на падставе заключэння ЦКРНіР, для атрымання якога неабходна прайсці псіхолага-медыка-педагагічную камісію (далей ПМПК).

У 2022/2023 навучальным годзе працуе 4 групы інтэграванага навучання і выхавання.